Ruilen en Retourneren

Heeft u een artikel besteld, maar per ongeluk een ander artikel ontvangen? Of bent u niet tevreden en wilt u gebruik maken van een garantieregeling? Neem dan contact met ons op via info@skinzbeautyshop.nl

Retourzending

Meld een retourzending altijd vooraf bij ons aan via info@skinzbeautyshop.nl, vermeld hierbij altijd het bestelnummer en geeft een duidelijke omschrijving van de reden. Ruilen mag binnen 7 werkdagen na ontvangst van uw bestelling. Wij nemen uw retouraanvraag zo snel mogelijk in behandeling en zoeken samen met u naar een gepast oplossing. Stuur vervolgens het te retourneren product samen met een kopie van de factuur en het door ons verstrekte retournummer op naar: Skinz beauty & wellness, Burg. Sloblaan 34a, 4231 AC Meerkerk.

Niet of niet voldoende gefrankeerde retouren worden niet geaccepteerd, wij adviseren u om de zending altijd te verzekeren om eventuele problemen te voorkomen. U bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending, de verzendkosten van de retourzending zijn normaliter voor uw eigen rekening tenzij er andere afspraken gelden.

Welke producten kunnen er geretourneerd worden?

Is een product niet naar wens? Dan kunt u binnen 7 werkdagen na ontvangst van uw bestelling contact met ons opnemen en een ander gewenst product uitkiezen. Let op alle geopende/gebruikte producten en alle producten waarvan de originele verpakking ontbreekt kunnen nooit geretourneerd worden. Het is niet toegestaan om een verbruiksartikel te retourneren als deze na gebruik niet bevalt zoals huid- en lichaamsverzorgingsproducten, make-up etc. Wij controleren het geretourneerde artikel zorgvuldig op beschadigingen en gebruikerssporen.

Voor verdere informatie verwijzen wij naar de algemene voorwaarden.